Contact
Telefoon
U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur!
E-mail

Wij beantwoorden uw vragen graag per e-mail.
Mail ons 24 per dag!

Formulier
Heeft u nog vragen?

Voor schriftelijke vragen kunt u ons contactformulier gebruiken.

» Naar het contactformulier



Adres

SPRINTIS Schenk
GmbH & Co. KG
Sales Office BeNeLux
Zaanweg 67 D
1521 DM Wormerveer

Alles voor bureau en kantoor

  • ideale oplossing
  • efficiënte werkprocessen
  • slim kantoormanagement

Voor op kantoor of thuis: met ons grote assortiment kantoorbenodigdheden zit u helemaal goed.

Uw voordelen:

  • verwerk uw papierwerk makkelijk en efficiënt en houd meer tijd over voor uw klanten en projecten
  • vermijd onnodig zoeken naar de juiste documenten met een goed gestructureerd opbergsysteem
  • efficiëntere werkprocessen met nuttige hulpmiddelen en geschikte accessoires
  • de beste werkresultaten produceren met professionele apparatuur

Organiseer uw werkplek met artikelen uit ons enorme assortiment kantoorbenodigdheden. Ons assortiment omvat noviteiten, trendy producten en beproefde klassiekers op het gebied van klemborden, ordners, tabbladen, snelhechters, documentmappen en -boxen alsmede transparante hoezen en omslagen, lamineerhoezen, badges en bijpassende accessoires – natuurlijk inclusief bijbehorende accessoires zoals skipashouders en rollerclips, lanyards en nog veel meer.
Heeft u specifieke wensen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Veel producten kunnen op verzoek als maatwerk worden vervaardigd. Neem contact met ons op – wij helpen u graag verder.

Prijs-/meubelkaarthoesjes | Badges | Showtassen | Pashouders | L-mappen | U-hoezen/etuis | Omslaghoezen/boekenkaften | Draadbeugel zakken | Magnetische hoezen | en nog veel meer